Saturday 24 May 2014

Cafenele Sibiu

  Pentru cei care nu sunteti din Sibiu, dar si pentru aceia care locuiesc aici, am scris acest articol. O sa incerc sa va prezint locurile mele preferate, intr-o ordine aleatorie. Sper sa va conving sa le vizitati si sa beti o cafea buna. :)

  Marionette - Str. Konrad Hass, nr 1



Sa incercati neaparat Ciocolata calda Vertigo!!!








    Coffee tree - Str. 9 Mai, nr 7





  Lili's Cafe - Piata mica nr 30



  Mustache Caffee - Piata Mare, nr 16




  
  Kleines Cafe - Piata Huet, nr 3





 Go in - Piata mica, nr 9



  Geea Caffe - Str. Avram Iancu, nr 4



  
   Pardon Cafe & Bistro Salut - Str. Cetatii, nr 14




    Magazin de cafea-Leonard caffe - Str. Arhivelor, nr 12



  Tea Spot Cafe - Str. Tribunei, nr 33


  Cafe Wien - Piata Huet, nr 14



  Mojo by our Coffeeshop - Str. Alexander Xenopol, nr 1



Lista ramane deschisa.... Astept si propunerile voastre :)










4 comments:

  1. Ar mai fi Mojo de mentionat. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da! Mi-am amintit dupa... si ghici ce? nu am poze din Mojo :) Asa ca mergem noi doi la o cafea saptamana viitoare? :P

      Delete
  2. Eu am reusit sa merg doar la Tea Spot (care a fost frumos, tare frumos, pana cand sa ajunga ca si celelalte si sa nu isi mai merite numele de ceainarie), Pardon Cafe, Bistro Salut si Cafe Wien.
    Primele m-au cucerit! Sper sa am mai mult timp de stat prin Sibiu, in august, ca sa ma bucur de ele. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca timpul nu iti permite, faci maraton :) Si vezi toate cafenelele intr-o singura zi!

      Delete